Asim den vakre og Min fantastiske søster!

Jeg venter på en pakke i posten, en "premie" fra min snille søster fordi jeg er ferdig med første eksamen. Det er så spennede å vente på postpakker, selvom jeg tror jeg vet hva inneholdet er...

Jeg har nemlig hatt et par retroplagg fra 60-tallet (?) i skapet i evigheter. Disse plaggene har jeg hatt store planer for i lang tid, men har verken hatt tid eller evner (mest det) til å gjøre noe med dem selv. Men min fantastiske søster, som er klesdesigner, enormt kreativt, flink til å skape nye og spennede plagg, og dessuten svært dyktig (nevnte jeg snill?), tok villig i mot utfordringen! Så hun har tatt seg tid, midt i en travel hverdag, til å redesigne mine høyt skattede retroplagg!


Så sannsynligvis er det et par redesignede plagg som er på vei mot meg i postens malstrøm...
Jippi, det blir så spennede!

Ha en alle tiders fredag!
Hilsenpost signature

Etiketter: , ,