Peondica original




Mmmm... Pause og fri noen dager gjør godt i topp og sjel. Særlig etter knallhard jobbing og lesing fra morgen til kveld i flere sammenhengende uker i strekk. I går koste jeg meg med vasking (!) og ompotting av tomatplater og andre kryddervekster jeg sådde i påska.



I dag har jeg tatt meg tid til å ordne og småpusle litt med bloggen. Blant annet har jeg laget sideknapper oppe, under headeren, etter anvisninger fra Moseplassen (www.moseplassen.com), en blogg med hagetips og bloggtips i en hærlig blanding :-) Så har jeg laget signatur som kommer etter hvert innlegg, grundig forklart på Jorid's blogghjelp (www.blogger-hjelp.blogspot.com). Tenkte også jeg skulle legge ut orginaltegningen til tulleinnlegget med det firkantede "møbel"-bildet tidligere. Så værsågod, rett under;-)



Forresten, når jeg først er i anbefale-tips-og-triks-og-andre-lure-blogger-hjørnet.... Fru Fly (www.frufly.blogspot.com) har en kjempeflott blogg med masse lure tips og triks til fotografering, bilderedigering og hvordan lage livet pent.... Så ta en titt innom ved å klikke på blogg-navnet hennes!

Oppdatering: Nettleseren min er visst ikke helt i form idag, så den krasjer hver gang jeg forsøker å opprette en kobling... Så da måtte jeg i stedet legge ut linkene direkte i teksten. Jaja, vi får bare vente på bedre vær ;-)

Ha en alle tiders torsdag!
Hilsen post signature

Etiketter: ,