Spennende dager!



Kveldstur,
12x20cm,
#39 trykk i opplaget, signerte og nummererte.

 Som jeg skrev i forrige innlegg deltok jeg nylig på en utstilling i Trondheim med noen av bildene mine. Utstillingen gikk over all forventnig og jeg fikk mange bestillinger på trykk av orginalakvarellene. 

Trykkene er nå under produksjon på trykkeriet og de foreløpige prøvetrykkene er svært lovende. Dette er spennende! Trykketeknikken er såkalt Giclée og bildet trykkes på høykvalitets akvarellpapir, Arches 300g's for de av dere som kjenner feltet.


Gul silhuett,
13,5x18,7cm,
#26 trykk i opplaget, alle signerte og nummererte.


  To av bildene som er til trykking er Kveldstur og Gul silhuett.


Kveldstur er 12 x 20 cm og er tilgjengelig i 39 trykk.
Gul silhuett er tidligere publisert her, er 13,5 x 18,7cm og tilgjengelig i 26 trykk.

Alle er selvfølgelig signerte og nummererte. 

 Bildene kan kjøpes på Epla-butikken min, eller ved å kontakte meg direkte her
For å bestille, eller om dere lurer på noe, er det bare å sende en epost (link over og i sidefeltet),
eller dere kan bruke kommentarfeltet under. 

Ha en fin dag!
Ruthe

Etiketter: , , ,