Ferske fra trykken!



Hjemme, 23 x 56 cm, #91 trykk i opplaget, signerte og nummererte.

Endelig kan jeg vise dere flere helt ferske bilder fra trykkeriet!
I forrige innlegg viste jeg dere de to minste bildene.
I dag vil jeg vise dere de to største! Pluss ett til.


Nest størst er Hjemme.
Som lillebror kompenserer den med å ha størst opplag,
91 tilgjengelige trykk.





Storebror er Lunefullt vakkert, måler 22 x 59,7 cm, 
har ingen behov for å kompensere
og derforet et opplag på 52.

Lunefullt vakkert, 22 x 59,7 cm, #52 trykk i opplaget, signerte og nummererte.

   

Vintergult landskap, 9,7 x 33 cm, #39 trykk i opplaget, signerte og nummererte.


Liten, men på ingen måte unnseelig, er Vintergult landskap.
Den er ikke større enn 9,7 x 33 cm, 
men har myke former og bein i nesa,
og stiller seg stolt bak sitt lille opplag på bare 39.



Alle bildene kan kjøpes på enten Epla-butikken min
eller ved å kontakte meg direkte her.



Ha en alle tiders ukeslutt!
Ruthe :-)



Etiketter: , ,